Bloggar

Har funderat lite på varför jag läser vissa bloggar egentligen. 3 st läser jag bara för att jag känner personerna. No hard feelings men om jag inte skulle ha känt dem så skulle jag inte läsa bloggarna, hehe.

Dressyrmupparna läser jag för att det är läsvärda inlägg, bra kvalité osv. Det är en seriös blogg som bara handlar om hästar och allt som hör till. Gillar sättet de skriver på och för att det framför allt är intressanta saker de skriver om. Inte bara hejsanhoppsan här kommer ett inlägg för att jag inte skrivit på två dagar. Den uppdateras flera gånger om dagen och det är bra inlägg. 

NellieBerntsson läser jag för att den är roolig. Yada, asdåliga inlägg men inget depp över huvudtaget. Allt är lite ihopsvängt och bara, ja jag vet. Jag blir på bra humör själv när jag läser hennes blogg så det är nog därför.

LinnOlsson är en blandning av livet och hästar. Saker händer hela tiden och det är aldrig bara en fika på stan som är på G. Gillar att det inte bara är nya hästkläder som visas upp utan även dagens outfit. Ingen renodlad hästblogg som blir tråkigt i längden om den inte är riktigt bra.

Ponilovers läser jag bara för att följa hästarna. Inget annat.

Sen läser jag även stallets två bloggar bara för att det skrivs saker om stallet där.
Kissies talar för sig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0