Färdig med mina måsten

Äntligen färdig med alla mina måsten. Engelska: check och so-prov: check, franskan: nästan. Ska träna på den imorgon på rasten istället. Pallar inte nu, ha ha. Har även checkat in de två första avsnitten av Grey's Anatomy. Shit vad lycklig jag var. Första avsnittet fick mig både att skratta och gråta flera gånger. Rätt hemskt egentligen... Men men. Idag kördes även Wiggo. I stallet var han ganska duktig och ute så skötte han sig bäst hittills. Väntade i minst tio minuter när jag passade in allt och klagade inte en enda gång, duktigt!

När jag böjade köra var styrningen bra men gud så seg han var! handbromsen låg i som bara den och det jobbigaste är att han inte kan några röstkommandon what so ever. Så nu måste han tränas på det också. Ja ja, han var i alla fall lugn och stressade inte en enda gång idag. Att göra en bakdelsvändningar går skitbra nu och han lyssnar jättebra. Se det från den ljusa sidan iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0