Gud måste hata mig

Fyfan vilken dålig dag. Inget går som jag vill över huvud taget. Fillen var helt mongo idag när jag tömkörde och det lilla monstret gick inte bättre mot slutet heller, suck där. Phoobie är fortfarande halt vilket han har varit i tretton dagar nu. Einar tog av honom skon igår så nu är han även lite ömfotad och markerar i skritten. Ska även avanmäla mig från tävlingen som är nästa helg. Har inte bestämt mig än om jag ska låta precisionen vara kvar, hm får ser. Behöver liksom ingen träning eller en mjuk häst för att starta den klassen. Allt är helt enkelt bajs just nu! 

Kan inte heller koncentrera mig för att plugga så jag ska nu bestämma vad jag ska baka nästa vecka, leta fram pälsar till ett projekt som vi har i skolan och sen ut och springa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0