HoppsanHejsan

Ä L S K A R att säga "HoppsanHejsan". Ha ha, men känner att jag har sjukt mycket att göra just nu. Helgen satte igång massor av tankar i mitt huvud som jag inte ens vill tänka på. Att genomföra de skulle bara vara för plågsamt och jag skulle gråta floder. Tur att jag har lång tid på mig att tänka över skiten.

Massor av saker behöver göras i skolan inom en kort framtid (1-2 dagar) och sen finns allt annat också. Måste nästan köra Wiggo imorgon då jag har lovat Amanda och efter det bär det av till Täby. Gick upp för mig att min Fader fyller år på torsdag och jag har ingen present till honom. Bläää, men allt går om man vill. Får snabba mig på i Täby efter presenter och sen blir det lite shopping förhoppningsvis även till mig själv! Behöver en jacka, balskor, vanliga skor, smycken och en viss sorts halsduk. 

Lilla hjärtat <3

Kommentarer
Postat av: Majsing

Åhhh, vilken härlig bild !!

2012-03-28 @ 09:06:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0