Lite bättre, lite snyggare, lite smartare

Tycker att jag har utvecklat ett par saker hos mig själv för tillfället!

Kan sitta ner nu traven på alla hästar som jag rider (skönt)

Spänner mig inte alls lika mkt när jag galopperar = ingen kramp i vaderna, jag andas och är mer följsam och bromsar inte upp hästen.

Min hållning är tusen gånger bättre än den var förrut. Vet inte vad som hände där ett tag!

Jag har blivit bättre på att rida med hela kroppen och verkligen använda mina been.

Blivit mer bestämd och mesar inte längre när jag rider!

Allt har helt enkelt blivit lite bättre på alla plan :)

Tänkt när jag var så här liten och kunder rida Fillen. Saknar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0