Ofokus

Herregud. Igår på ridingen kunde jag inte riktigt koncentrera mig. Var så hela dagen, ha ha. Känner mig så otroligt duktig ibland. Red Kaspian och han var faktiskt rätt avslappnad. Travade fram i ett ganska snabbt tempo för att han skulle sänka huvudet, komma fram till bettet, sträcka på benen och slappna av och bara vara. Fungerade toppen sen när jag gjorde lite volter bara med höften. Då lyssnade han jättefint.

Sen kan jag inte säga så mkt om passet överlag. Fick ingen kontakt med honom utan han gick mest bara. Tur var att han var avslappnad och inte studsig. Ja ja, får skärpa till mig nästa vecka. Sen gjorde vi öppnor och galoppfattningar från skritt. Galoppfattningarna gick verkligen skit. Förra gången jag gjorde det på honom satt alla klockrent förutom den första. Nu fick jag till en. Jag säger bara suck på mig själv asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0