Phfff

Jahapp, sitter just nu och skriver på min engelska inlämning. En argumenterande text ska det vara, yada det blir nog bra. Har funderat utan resultat hela dagen igår och en halvtimme idag på vad jag ska skriva om. Frågade av någon anledning min NO lärare vad jag skulle skriva. Tipset var att jag skulle skriva om något som betydde mycket för mig och som jag var insatt i. Vad blev det då kan ni tro? Ja, ha ha blev såklart ridsporten. Lagom lame men hellre det än typ genteknik...
Hela kvällen ska jag råplugga och allt ska bli klart, skiter i om det betyder att jag får sitta uppe till klockan tolv
Min dag var dödstråkig fram till idrottlektionen. Sjukt rörigt då vi spelade tre saker samtidigt i halva salen. Jag skrattade hela tiden när jag spelade fotboll eftersom jag var så sjukt oseriös. Liksom, vem utom jag sätter handen på bollen för att den ska vara still så att jag kan träffa den? Den rullade bara pyttelite... Men så går det när man har kramp i magen.
Nu blir det pluuuuugg och ikväll kommer inlägget om ridningen i fredags, wouppsi vad långsam jag är ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0