Som vanligt alltså

Oj oj, uppdateringen suger men sen i måndags eftermiddag har jag inte haft tid att blogga, har inte ens packat upp datorn från väska förens nu faktiskt. Anledningen är att jag har haft nationellt prov i kemi idag (hoppas på att det gick bra) och igår så var det min syrras studentskiva. Sen när jag kom hem  igår kväll deckade jag direkt av någon anledning. Men tycker att jag förtjänar det. Har inte sovit mkt alls den senaste veckan och gått upp halv sex flera dagar i rad. Nej usch, tidiga mornar är inte min grej. Nu tycker kanske vissa att halv sex inte är ett dugg tidigt men eftersom jag vanligtvis går och lägger mig två timmar tidigare än vad jag gjort och gått upp en timme tidigare så blir det skillnad för mig. 

Men nu är jag tillbaks och ska verkligen börja med mer tidinställda igen. Vad hände med dem inläggen egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0