Superman

Herre gud. Imorse försov jag mig med 50 minuter. Undrar hur jag i helvete lyckades med det? Brukar gå upp halv sju så att jag har en timme och 20 minuter på mig att fixa allt som ska göras men idag fick jag bara en halvtimme. Pricken över i:et var väl andå att jag var tvungen at duscha också! Vilken jäkla tur asså att jag hade idrott första timmen, bara att slänga på sig vad som helst och sen packa ner ngt i väskan utan att vela fram och tilllbaka. Jag borstade även tänderna i skolan. He he... Men nu har jag varit jätteduktig och städat mitt rum som hade kläder över hela golvet bokstavligen talat och nu blir det plugg och senare ikväll stallet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0