Tävling

Tävlingen igår gick sjukt dåligt. Först var det precision och han var seg och lyssnade inte alls. Rev ingen boll och får väl se det som en positiv sak? På framkörningen till dressyren var han jättefin. Mjuk i sidorna, lätt att ställa åt båda hållen och att ställa om. Han gick frammåt och var bara pyttelite seg. Det kändes riktigt bra med andra ord.
Meen när vi kom in på banan, blev han vinglig, tittade på allt och allla i varje hörna och var jätteseg. 

Fattar inte vad JAG gör för fel som gör att han blir så seg. Idag såg jag till att inte köra på något annat sätt än som på framkörningen men han var endå helt död. Känner mig besviken på honom och inte på mig själv då han alltid gör så, oavsett hur mkt han har blivit tränad innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0