Time & Shoes

Tittar runt lite eftersom jag varken har en balklänning eller skor. Känns som om jag har så mkt att göra just nu. Behöver skor,klänning, skinnjacka, sjalar (har en vision om den perfekta sjalen), vita låga converse, åka till stan å kolla på allt det här, köra Wiggo och sen vill jag tona mitt lockiga hår.
Jag vet hur jag vill att det ska se ut men vem vet hur det skulle kunna bli :S Tiden räcker verkligen inte till då det är massa tävlingar, skola, kompisar och ridning. Plus att mina pengar är begränsade, he he. Woupsi ^^
De här skorna är iaf okej, men nitskorna är tdf!
Tyvärr så finns de inte i min storlek, kan möjligtvis tänka mig dem i en annan färg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0