Tråkigt värre

Förstår inte hur jag kan vara så trött? Efter att ha varit uppe i sex timmar känner jag för att sova igen ha ha. Har i alla fall varit i stan med min syrra utan resultat. Hittade ingen klänning till balen. Antingen var de för stora, långa eller  bara allmänt asfula. Säger bara suck. Så nu blir det att kika in på nelly och leta som en dåre.

Imorgon blir det stallet. Tagga som fan eftersom jag antagligen kan köra Phoobie då. Kommer att vara så jävla lycklig så det finns inte <3 Visst, en mini och extremt lugn tur blir det skogen men det är bättre än inget. Vet inte riktigt vad jag ska göra med Fillen. Aja, får ta och bestämma mig nu under kvällen :)

Fina lilla hjärtat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0