Upptagen för det mesta

Shit min helg har varit fullspäckad. Igår vaknade jag. Började skriva ett blogginlägg men sen helt plötsligt så blev det dags för att åka till stallet. Nathalie hade sin nya nybörjargrupp som kommer att gå på söndagar, det var första gången så då var det bra om jag var där.

Borstade Curry länge så att han blev hyffsat ren och för en gång skull så stod han stilla. Han är vanligtvis ett litet monster då han flyttar sig hela tiden och skrapar som en galning. Nu njöt han och skulle nosa på mig så for jag var vid bogarna. Sötis. Fortfarande halt är han och idag (söndag) när han gick in från hagen så haltade han jättemycket.

Sen blev det hem - lördag är det vi pratar om - för att i rekordfart baka, duscha, fixa mig, packa och sen åka till Sara för att käka middag. Aja, hann med allt och kom i tid till och med. Förstår verkligen inte hur det gick till ^^
Idag var det tävling för min syster. Det suger verkligen att jag inte kan tävla. Har varit astaggad ett bra tag nu, men icke, Phoobie är bara halt.

Tävlingsplatsen var jättefin. Bra framkörning, sekreteriatet  var snabba och meddelade resultaten så fort de var klara, underlaget i ridhuset var perfekt för körning och vår parkeringsplats låg i lä. Är skitjobbigt om det ska blåsa hela tiden. Enda negativ var att banan var helt störd med bokstäverna. De satt inte på rätt ställe och ena kortsidan vid hörnorna var helt bara slcdnvejfbq voe. Hann även med att avverka 60 sidor i min kemibok och skriva anteckningar till det. Awesome då jag har nationella i kemi på onsdag :S

Nu ska jag packa ihop mig själv och sen sooova för att gå upp feta tidigt imorgon. Ska följa med till ATG med Curry och Monessa imorgon. Käns skönt att få följa med och gött att missa skolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0